Home

Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία

English

Νέα

Published on: March 29, 2021

social media έχουν εξελιχθεί σε πολύτιμες πηγές insight σε πραγματικό χρόνο αναφορικά με τα συναισθήματα των καταναλωτών και την εμπειρία κάθε brand. Όπως φαίνεται όμως, πολλοί διαφημιζόμενοι στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να αξιοποιήσουν αυτά «τα κανάλια αυτο-έκφρασης» προκειμένου να «ακούσουν» καλύτερα τη φωνή των καταναλωτών.

 

Published on: March 29, 2021

Mερικές συμβουλιές για να «μην χάσετε την μπάλα» από το blog της Έλλης Γλύτσου, που εκπροσωπεί τον παγκόσμιο Οργανισμό ΒΝΙ στην Ελλάδα

Όταν δεν έχεις εμπειρία στα networking events το πρώτο που σου συμβαίνει είναι ότι … ζαλίζεσαι. Δεν θυμάσαι ποιος ήταν ποιος, σε ποιόν είπες ότι θα του τηλεφωνήσεις αύριο, ποια κάρτα αντιστοιχεί σε αυτόν που ενδιαφέρθηκε θερμά γι αυτά που λέγατε, κ.ο.κ…

 

Published on: March 29, 2021

Τετραπλασιάστηκε το ποσό των εξαγορών νεοφυών επιχειρήσεων που έχουν έδρα ή παρουσία στην Ελλάδα κατά την περυσινή χρονιά σε σύγκριση με το 2019. Εάν και ο αριθμός των νεοφυών επιχειρήσεων που εξαγοράστηκαν ήταν μικρότερος σε σύγκριση με το 2019, τα τιμήματα για την απόκτησή τους από τις ξένες τεχνολογικές εταιρείες κινήθηκαν σε υψηλότερα επίπεδα.

 

Published on: March 19, 2021

Της Λαμπρινής Γιαννούτσου

 

Published on: March 11, 2021

Τι σημαίνει μάρκετινγκ; 

Το μάρκετινγκ συνίσταται στις ενέργειες σχεδιασμού και υλοποίησης μιας σειράς δράσεων και έχουν σαν αφετηρία ένα μίγμα μάρκετινγκ. Τα 4p, τα οποία προέρχονται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων: Product (προϊόν), Price (τιμή), Place (τοποθέτηση), Promotion (προώθηση).

 

Προϊόν

Αφορά το προϊόν και των πλεονεκτημάτων του. Ο μαρκετίας θα πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνήσει τα χαρακτηριστικά του, τις ιδιότητες του, την αξία που παρέχει στον καταναλωτή τόσο χρηστική, όσο και τη συναισθηματική.

 

Published on: March 5, 2021

Τι σκέφτεστε όταν ακούτε τη λέξη δικτύωση;

 

Published on: February 4, 2021

Από τις εκδόσεις “γράμμα” εκδόθηκε και επανακυκλοφορεί το βιβλίο του Βλάση Δ. Αλμπάνη με τίτλο: “Οι δρόμοι των εφημερίδων”. Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στην ιστορία της διακίνησης του ελληνικού Τύπου από το 1875 μέχρι σήμερα. 

 

Γιατί, ιστορία γράφουν μόνο οι εφημερίδες “που υπηρετούν την αλήθεια με οποιοδήποτε κόστος” όπως έλεγε ο άνθρωπος που ανέδειξε περισσότερο από κάθε άλλον τον καθημερινό Τύπο στην Ελλάδα, ο Πατριάρχης των εφημεριδοπωλών, Σπυρίδων Τσαγγάρης. 

 

Published on: December 1, 2020

 Η Connectome Projects πρωτοπορεί, για μια ακόμη φορά, λανσάροντας υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας.

 

Published on: November 8, 2020

"Είναι πολύ σπουδαίο να μπορείς να διδάσκεις τέχνη γιατί έρχεσαι σε πιο άμεση επαφή με το πως μπορεί ένα παιδί να δει, να διαβάσει και να βιωσει τη τέχνη"

Published on: October 6, 2020

Ζώντας σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν και το κύριο μέλημά μας είναι η επιβίωση.Όμως η επιβίωση όχι μόνο στο θέμα της υγείας από τον κορονοϊό αλλά και η οικονομική  επιβίωση από τις επιπτώσεις που συνεχίζει να επιφέρει λόγω των lockdown και των περιοριστικών μέτρων που τίθονται από τις Αρχές όχι μόνο της ελληνικής κυβέρνησης αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα στις επιχειρήσεις και ειδικά στους κλάδους της εστίασης.

 

Published on: September 29, 2020
«Η Λαμπρινή Γιαννούτσου συνάντησε τον αρχιτέκτονα κ. Θανάση Αθανασίου στο εργαστήριό του στο Αγρίνιο»
 
 
 
Published on: May 19, 2020

Τα μουσεία ως καθρέφτης του πολιτισμού

Published on: April 21, 2020

Είναι ευκαιρία να αναλογιστούμε, πως μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας αλλά και των συνανθρώπων μας καλύτερη

Published on: December 9, 2019

Aυτό το ερώτημα απασχολεί όλους όσους διαθέτουν μια επιχείρηση και θέλουν να την γνωστοποιήσουν. Πολλοί θεωρούν ότι το να την προωθείς μέσω social media,  θα επιτευχθούν οι προσδοκίες σου και στο τέλος η επιχείρησή σου θα έχει την απαραίτητη προσοχή. Όμως στην πραγματικότητα αυτό δεν αρκεί! Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλλει στις ζωές όλων μας και αποτελούν για τους περισσότερους ένα αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικής και τις εργασιακής ζωής μας.

Published on: December 7, 2019

Οι στόχοι επικοινωνίας είναι ενέργειες που πραγματοποιούνται με συντονισμένη δράση και έχουν σαν σκοπό την αποτελεσματική επικοινωνία.

Μια ειδοποιός διαφορά στο να τις ξεχωρίσουμε από τους επιχειρησιακούς στόχους, είναι στο ότι αναφέρονται αποκλειστικά στην επικοινωνία μας. Είναι λογικό όταν δεν είμαστε εξοικιωμένοι με τον κλάδο της επικοινωνίας να μας ξενίζει ο ορισμός. Όμως, αναρωτηθείτε πόσο εύκολο θα ήταν να πραγματοποιήσετε κάθε σας στόχο, στηριζόμενοι σε ένα πλάνο δραστηριοτήτων.

 

Published on: May 14, 2019

Ακολούθησε τα προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων και την στρατηγική επικοινωνίας που σου παρέχουμε και η επιτυχία είναι σίγουρη!

Pages

Now playing:

Home

Newsletter

Μάθε τα πάντα για τις Δημόσιες Σχέσεις & την Επικοινωνία